Англійська мова 2 клас


Доброго дня, діти! Ми розпочинаємо наше дистанційне навчання!

16.03.2020 Понеділок


Тема сьогоднішнього уроку: What are thy doing? (Чм вони займаються?)

Сьогодні ми згадаємо, як на англійській мові назвати повсякденні дії. Будемо згадувати та намагатись запам'ятати правило, яке допомагає сказати на англійській мові, що дія відбувається зараз.

Підручник ст.81


Для того, щоб повторити та краще запам'ятати слова виконай завдання.

Посилання на завдання


Робота в підручнику ст.81
Впр.1
Прослухай аудіо запис та покажи на малюнку у підручнику.





Впр.2

Прослухай аудіо запис та спробуй повторити римівку.




Впр.3

Покажи мімікою та розкажи римівку самостійно.

Аудіо




17.03.2020 Вівторок


Тема сьогоднішнього уроку: Revision (Повторення.)
Завдання:
1. Повторити та закріпити вивченні слова назви повсякденних справ та назви днів тижня.
2. Вчитись правильно говорити про дії, які відбуваються зараз.

Task 1
Відкрийте підручник на ст.84
1. Прослухайте першу аудіо та знайдіть зображення на якому ці дії виконуть діти.


2. Перепиши в зошит імена дітей та вкажи номер відповідного малюнка.

Task 2
Пригадаймо назви днів тижня. Пройди за посиланням та заспівай нашу пісню. 


Task 3
Перепиши у зошит дні тижня з підручника ст.84 та спробуй запам'ятати їх назву та правильність написання.

Task 4
ст.82. Прослухай аудіо запис діалогу, слідкуй за написаними фразами у підручнику. Спробуй самостійно прочитати та перекласти.

Аудіо історії



19.03.2020 Четвер

Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)
Ми розпочинаємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Вивчити нові слова - назви їжі та напоїв.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.

Task 1
Відкрийте підручник на ст.86 завдання 1. 
Подивіться на зображення. Як ви гадаєте про кого буде ця історія? 
Яке свято у хлопчика? Кого він запросив на свято?
Прослухайде аудіо до цього діалогу та слідкуй за написаними фразами у підручнику. Можеш прослухати декілька разів, а після цього спробуй свої сили та прочитай самостійно. Переклади прочитане.
Аудіо 1

Слова та фрази, які тобі допоможуть:
birthday party - свято до Дня народження
How old are you? - Скільки тобі років?
Do you like...? - Вам подобається...?
Can I have some...? - Чи можна мені трішки...?

Task 2
Вправа 3 ст.86 Вивчи нові слова. Для цього прослухай аудіо, повтори правильні назви предметів, які зображенні у підручнику.
Аудіо 2

Task 3
Вправа 5 ст.87 Прослухай пісню та заспівай.
Аудіо 3

Task 4
 Вправа 6 ст.87. Перепиши питання та надай відповідь на них.
Do you like...? - Тобі подобається...?
Для того щоб дати відповідь на таке запитання ми говоримо Так або Ні.
В англійській мові це пишиться так:
Yes, I do. - Так
No, I don`t. - Ні.

Task 5
Виконай відповідну сторінку в друкованому зошиті Unite 7 Lesson 1


24.03.2020 Вівторок

Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)

Ми продовжуємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Вивчити нові слова - назви фруктів та ягод.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.
3. Закріпити знання попередніх слів з даної теми.

Task 1

Пригадаймо вивчені слова. Пройди за посиланням та виконай завдання.

Посилання на завдання

Task 2
Відкрийте підручник на ст.88 завдання 1. Нам необхідно вивчити нові слова. Роздивись малюнки. Що зображено на них? Прослухай аудіо та повтори назви фруктів та ягод.
При необхідності прослухай декілька разів. Спробуй самостійно назвати ці предмети.
Аудіо 1

Task 3
Подивись на вправу 3. Прослухай пісню та слідкуй за надрукованим текстом. Спробуй заспівати під музику. Прочитай та переклади текст.
Аудіо 2

Task 4
Сьогодні ми познайомимось із поняттям "Артикль".
Артикль - особлива частинка, котра не має перекладу, але в англійській мові стоїть біля назв пребметів, якщо ми говоримо про один предмет.

Сьогодні ми познайомимось із артиклями "a"  та "an".
"a"  ми ставимо пред назвою предмета, який починається на приголосну букву.
 "an"  ми використовуємо перед назвою предмета, який починається на голосну.
Наприклад:

a banana
an egg

Виконай вправу 5 письмово у зошит. Постав необхідний артикль біля назв предметів.

Task 5

Виконай відповідну сторінку в друкованому зошиті Unite 7 Lesson 2



06.04.2020 Понеділок


Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)
Ми продовжуємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Повторити нові слова - назви фруктів та ягод.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.
3. Познайомитись із правилом читання буквосполучення -ch


Task 1


Пригадаймо вивчені слова. Повтори вивчені слова з теми "Їжа" на останній сторінці  підручника.

Творче завдання: намалюй ці продукти на окремих аркушах паперу розміром 5см - ширина та 5 см довжина. Спробуй дістати будь-який свій малюнок та назвати страву.


Task 2

Відкрий ст.89 у твоєму підручнику. Поглянь на першу вправу. Тут ти побачиш звукосполучення ch.

ch - читається, як [ч]

Прослухай аудіо та повтори. Потім прочитай самостійно.

Аудіо 1

Task 3

Прослухай наступне аудіо для вправи 3. Слідкуй за текстом. Ти дізнаєшся, яке меню склали діти. Після прослуховування прочитай самостійно та переклади.

Аудіо 2 

Task 4


Виконай письмово у зошит вправу 5. Тобі необхідно записати своє меню, доповнивши записані речення.

Task 5

Виконай завдання у друкованому зошиті до теми 7 уроку 3.




07.04.2020  Вівторок
Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)
Ми продовжуємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Повторити нові слова - назви фруктів та ягод.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.
3. Вивчити нові слова назви овочів.


Task 1

Відкрийте підручник на ст.90. У впр.1 ви бачите нові слова. До якої групи можна віднести всі ці предмети?
Правильно! Це овочі.
На англійській мові овочі будуть - vegetables.
Прослухай аудіо та повтори назви всіх предметів. Спрообуй їх запам'ятати. Якщо треба прослухай аудіо декілька разів.

Аудіо 1

Task 2
Прослухай запис пісні до впр. 2 на ст.90. Спробуй повторити.
Аудіо 2

 Task 3
Подивись на комікс вправи 3. Прослухай розповідь про те, як дівчинка ходила за покупками. Прочитай репліки та спробуй перекласти.

Аудіо 3

 Task 4

Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 7 lesson 4



09.04.2020  Четвер

Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)
Ми продовжуємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Повторити нові слова - назви фруктів та ягод.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.


Task 1
Пригадаймо нові слова. Виконай завдання за посиланням.
Завдання


Task 2
Пригадай назви овочів та виконай завдання за посиланням.
Завдання


Task 3
Розподіли слова на дві групи.
Завдання


Task 4
Відкрий підручник на ст.91. Прослухай аудіо до впр.1. Слідкуй за читанням вірша. Спробуй самостійно прочитати та перекласти.
Нові слова:
brekfast - сніданок
lunch - обід або ланч
dinner - вечеря
Аудіо 1


Task 5
Послухай аудіо, що їдять діти на сніданок, обід та вечерю. Спостерігай за малюнками впр.2 ст.91. Спробуй повторити.
Аудіо 2


Task 6

За зразком впр.4 у підручнику, намалюй на А-4 свій сніданок, обід та вечерю. Напиши у зошиті опис, використовуючи речення впр.4 ст.91



13.04.2020  Понеділок


Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)
Ми продовжуємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Повторити нові слова - назви їжі та страв.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.

Task 1

Відкрийте підручник на ст.92. Прослухайте аудіо до вправи. Запам'ятайте правило читання буквосполучень wh, ir, er,ur. Спробуй прочитати самостійно.
Аудіо1

Task 2
Виконай завдання із фото. Запиши свої відповіді у зошит.





Task 3
Впр.3 ст.92
Прослухай аудіозапис та слідкуй за читанням тексту на ст.92
Спробуй самостійно прочитати та перекласти текст.
Аудіо 3


14.04.2020  Вівторок
Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)
Ми продовжуємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Повторити нові слова - назви їжі та страв.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.
3. Познайомитись із граматичним правилом правильної будови стверджувального та заперечного речень.  

Task 1

Відкрийте підручники на ст.93. впр.1
Прослухайте вірш та спробуйте прочитати самостійно.
У цьому вірші ти зустрінеш нові слова. Вивчи їх напам'ять.
jelly - желє
yummy - смачний
sweet - солодкий
Аудіо 1

Task 2

Сьогодні ми познайомимось із важливим правилом! Ви вже з першого класу вчили, як правильно сказати, що ви вмієте робити.
Для цього ви так і говорили:
I run.
I like.
Але, якщо ми хочемо сказати, що ці дії виконує він або вона - то нам на допомогу приходить закінчення -s. Його необхідно обов'язково додавити до слова, чке вказує на дію предмета.
Тому ми говоримо так:
He runs.
He likes.
She runs.
She likes.

Task 3
Спробуй використати це правило , виконавши впр.2 на ст.93. Прослухай аудіо. Зверни увагу, як в англійській мові говорять про те, що подобаєьться йому або їй. Спробуй самостійно сказати.
Аудіо 2


Task 4
Для того щоб запитати : Чи подобається тобі/ йому/ їй/ йогурт? - нам на допомогу приходять допоміжні слова, які не мають перекладу, але обов'язкові для будови питального речення. Це Do, Does. Вони обов'язково ставляться на початку питального реченя. Але не обидва одразу! 
Do - товаришує лише із you, I, they, we.
Does - товаришує лише із he, she, it.

Тому, якщо ми питаємо: чи любиш ти йогурт? - говори так:
Do you like yogurt?
 Тому, якщо ми питаємо: чи любить вона (він) йогурт? - говори так:
Does  she (he) like yogurt?
Зверни увагу! Якщо у нас є does - то слова like ми вже не додаємо закінчення -s



Task 5
Щоб закріпити вивчені правила - виконай впр.4 та впр.5 на ст.93
Впр.4 - постав запитання та надай відповіді до них на основі впр.2
Впр.5 - запиши, що любить їсти Аня на сніданок, обід та вечерю. 

 Task 6
Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 7 lesson 7


16.04.2020  Четвер

Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)
Ми продовжуємо вивчення нової теми "Їжа та напої". 

Завдання:
1. Повторити нові слова - назви їжі та страв.
2. Вчитися застосовувати нові слова у спілкуванні.
3. Розвивати навички аудіювання та говоріння. 

Task 1

Відкрийте підручники на ст.94. "Story time"
Прослухай історію та слідкуй за малюнками. 
Чи зрозуміли про кого ця історія?
Чим займався хлопчик?
Аудіо 1

Прослухай аудіо ще раз та спостерігай за правильністю вимови слів. 
Прочитай самостійно та переклади.

Task 2

Прослухай пісню впр.5 на ст.95
Спробуй вивчити її напам'ять.

Аудіо 2



21.04.2020  Вівторок


Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)


Task 1

Відкрийте підручники на ст.96
Вам пропонують пограти та пригадати вивчені слова із теми "Їжа та напої".
Візьміть чистий аркуш паперу та намалюй різні страви, які ми вивчили. Виріжи їх. Можеш взяти пластикову тарілочку або зобразити на листку. Приклей різні страви на різні тарілочки. Запитай у батьків чи люблять вони ті страви, котрі ти зобразив. Та назви свої улюблені страви.
Використовуй питання - Do you like a...? Yes, I do / No, I don't
I like...



23.04.2020  Четвер


Тема сьогоднішнього уроку: Food and drinks (Їжа та напої)

Виконай завдання за посиланнями та пригадай вивченні слова
Посилання на завдання 1
Завдання 2
Завдання 3

Task 1
Відкрий підручник на ст.97 впр.1  намалюй обличчя із овочів та обличчя із фруктів. Скажи частини обличчя та із чого ти їх зобразив.


Task 2
Запиши за зразком речення про уподобання Бена та Енн. Скажи, що вони люблять та не люблять. Використовуй doesn`t like, якщо їм щось неподобається

Task 3
На ст.99 прочитай та переклади вірш.

Task 4
Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 7 lesson 10-12



27.04.2020  Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Seasons and clothers
Дорого дня! Ми розпочинаємо вивчення нової теми "Пори року та одяг". В цій темі ми вивчемо назви пір року, погоду та назву одягу.

Task 1
Відкрий підручник на ст.100 впр.1  Прослухай аудіо та вивчи слова
Аудіо 1
Task 2
Впр.2 ст.100 - прочитай та переклади реченняя. Прослухай пісню та заспівай разом.
Аудіо 2

Task 3
Прослухай аудіо та спостерігай за малюнком. Повтори. 
Аудіо 3

Task 3
Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 8 lesson 1



28.04.2020  Вівторок

Тема сьогоднішнього уроку: Seasons and clothers
В Кінці підручника є словник до цієї теми! Вивчи слова!
Task 1
Відкрий підручник на ст.101 впр.1  Прослухай аудіо та вивчи слова виділені синім кольором.
Прочитай та переклади речення.
Аудіо 1

Task 2
Впр.3 ст.101 - прослухай пісню та заспівай під музику.
Аудіо 2


Task 3
Виконай письмово впр.5 на ст.101. Намалюй пори року та скажи їх назву та погоду на англійській мові.

Task 4
Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 8 lesson 2




30.04.2020  Четвер


Тема сьогоднішнього уроку: Seasons and clothers


Task 1
Відкрий підручник на ст.102 впр.1  Прослухай аудіо та повтори. Спробуй прочитати самостійно.
-ght - читається як [тч]
Аудіо 1

Task 2
Впр.3 ст.102 - прослухай аудіо. Прочитай та переклади речення. Скажи у яку пору року це можна робити?
Аудіо 2


Task 3
Впр.5 на ст.102. Прочитай та переклади.
Task 4
Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 8 lesson 3



04.05.2020  Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Seasons and clothers


Task 1
Відкрий підручник на ст.103 впр.1  Прослухай аудіо та прочитай.
Аудіо 1

Task 2
Впр.2 ст.103 - прослухай аудіо та повтори.
Аудіо 2

Task 3
Впр.3 на ст.103 .Прослухай та вивчи нові слова.
Аудіо 3

Task 4
Впр.4 та 5 на ст.104 - прослухай аудіо та запам'ятай слова
Аудіо 4
Аудіо 5
Her - її
His - його

Task 5

Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 8 lesson 4



05.05.2020  Вівторок
Тема сьогоднішнього уроку: Seasons and clothers
Task 1
В англійській мові для того, щоб сказати, що предмет або людина десь знаходяться зараз використовують такі слова:

Я знаходжусь - I am
Він, вона, воно знаходиться - He, she, it is
Вони, ми, ви знаходяться -  they, we, you are
Відкрий підручник на ст.104 впр.7 утвори речення, запиши та усно переклади їх.

Task 2
Впр.1 ст.105 - прослухай аудіо та вивчи нові слова.
Аудіо 1

Task 3
Впр.2 на ст.105 .Прослухай та заспівай пісню.
Аудіо 2

Task 4
Прослухай пісню знову та знайди відповідну дитину на малюнку.


Task 5
Впр.4 ст.105 Прочитай та переклади.
What are you wearing today? - У що ти одгнений сьогодні?
I am wearing ... - Я одягнений...

Task 6
Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 8 lesson 5




07.05.2020  Четвер

Тема сьогоднішнього уроку: Seasons and clothers
Task 1
Відкрий підручник на ст.106 впр.1. Зверни увагу на правила читання звукосполучень:

ir - (ьо)
oa - (оа)
ear, air,ere - (еа)
Прослухай аудіо, слідкуй та повторюй читання слів із цими словосполученнями. Прочитай самостійно.
Аудіо 1
Аудіо 2

Task 2
Впр.4 ст.106 - прослухай аудіо та слідкуй за текстом. Прочитай самостійно та переклади.
Аудіо 3

Task 3
Пройди за посиланням та виконай завдання.
Посилання на завдання 1
Посилання на завдання 2

Task 6
Виконай завдання у друкованому зошиті Unite 8 lesson 6


14.05.2020 Четвер
Тема уроку: Контроль навичок письма за II семестр. 


Шановнi учнi, для виконання контрольноi роботи вам необхiдно пройти за посиланням ввести код та виконати тест. Доступ до контрольноi роботи дiйсний лише на один день та пройти його можна лише один раз! Тривалiсть виконання - 40 хвилин. 

Код доступу
854234
Псилання
join.naurok.ua



18.05.2020 Понедiлок
Тема уроку: Контроль навичок читання за II семестр. 


Шановнi учнi, для виконання контрольноi роботи вам необхiдно пройти за посиланням ввести код та виконати тест. Доступ до контрольноi роботи дiйсний лише на один день та пройти його можна лише один раз! Тривалiсть виконання - 40 хвилин. 
Код доступу
135989
Посилання
join.naurok.ua


19. 05.2020 Вiвторок
Тема уроку: Контроль навичок аудіювання за II семестр. 
У тестi ви зустрiнете посилання на аудiо для контролю аудiювання. Прослухайте його декiлька разiв та пiсля цього виконайте завдання тесту.
Вiдео
http://tinyurl.com/yc2awo88http://tinyurl.com/yc2awo88
Код доступу
8596510
Посилання
join.naurok.ua


21. 05.2020 Четвер
Тема уроку: Контроль навичок говорiння за II семестр. 
Для виконання цього виду контролю - оберiть одну iз запропонованих тварин та пiдготуйте опис до неi. Знiми на вiдео свою розповiдь до 25.05.20 та надiшли менi у Viber (Вайбер) за номером 0992031845.




Комментариев нет:

Отправить комментарий