Доброго дня, діти! Ми розпочинаємо наше дистанційне навчання!
13.03.2020 П'ятниця
Тема сьогоднішнього уроку: Great Britain (Велика Британія)
Тема сьогоднішнього уроку: Great Britain (Велика Британія)
Завдання уроку:
1. Згадаємо основну інформацію про Великобританію.
2. Познайомимось із назвами столиць різних країн.
3. Повторимо правила використання Артиклів в англійській мові
4. Розвиватимемо навички читання.
5. Повправляємось у використанні Артиклів в англійській мові.
Vocabulary (словник)
country - країна
capital - столиця
part - частина
island - острів
language - мова
Task 1.
Complete the sentences. (use the text on p.123)
1. The official name of Great Britain is ...
2. The country has got ... parts. There are ..., ..., ..., ...
3. ... is the capital of England.
4. ... is the capital of Wales.
5. ... is the capital of Scotland.
6. ... is the capital of Northern Irland.
Task 2.
Play the game "What is the capital?"
Vocabulary (словник)
country - країна
capital - столиця
part - частина
island - острів
language - мова
Task 1.
Complete the sentences. (use the text on p.123)
1. The official name of Great Britain is ...
2. The country has got ... parts. There are ..., ..., ..., ...
3. ... is the capital of England.
4. ... is the capital of Wales.
5. ... is the capital of Scotland.
6. ... is the capital of Northern Irland.
Task 2.
Play the game "What is the capital?"
Game
Task 3.
Read and complete the text on p.127
The article
Правило на ст.128
Article THE
Використавується із назвами:
- річок морів та океанів;
- назви пустель;
- гірьських регіонів;
- груп островів;
- національних парків;
- музеїв, галерей, кінотеатрів.
Не використовується із назвами:
- міст;
- озер;
- однієї гори;
- вулиць, парків та скверів;
- магазинів, аеропортів.
Task 4
Для закріплення даного правила виконай письмово впр.5 на ст.128
16.03.2020 Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Україна - моя Батьківщина. Державні символи України.
Тема сьогоднішнього уроку: Україна - моя Батьківщина. Державні символи України.
Завдання уроку:
1. Розвивати свої вміння у розповіді загальновідомих фактів про Україну та Державні символи України на англійській мові.
2. Вивчити назви Державних символів України на англійській мові.
3. Поповнити свій словниковий запас.
Task 1
Vocabulary (словник)
Ukraine - Україна
Ukrainian - Українець, українська мова
Motherland - Батьківщина
independent state - незалежна держава
soil - грунт
steppe - степ
The National Flag - Національний прапор
The National Coat Arms - Національний герб
The Trident - тризуб
The National Anthem - Національний Гімн
Task 2
Read and translate the text on p.129 Ex.2
Task 3
Write and complete the sentences (запиши, доповнюючи речення) Ex.3 p.129
Task 4
Read and translate the text on p.131 Ex.2
Task 5
Write answers for the questions (запиши, доповнюючи речення) Ex.3 p.132
Завдання уроку:
1. Розвивати свої вміння правильно вимовляти назви рачок та міст України на англійській мові.
2. Розвивати свої навички читання та перекладу.
3. Познайомитись із новою часовою формою Present Perfect.
Task 1
Ex.1 p.133
Прочитай назви річок, морів та гір України на англійській мові.
Task 2
Ex.2 p.133
Прочитай текст та знайди відповідне фото то відповідної частини тексту.
Task 3
Ex.3,4 p.134
Дай відповіді на запитання відповідно до прочитаного тексту.
Task 4
Ex.1 p.135
Знайди, напиши та вивчи три форми неправильних дієслів, котрі записані у вправі.
Спиши речення вставляючи пропущені допоміжні дієслова Теперішнього доконаного часу. Спробуй усно їх перекласти.
Повправляйся у використані Теперішнього доконаного часу.
Посилання на завдання
Посилання на завдання 2
Посилання на завдання 3
Стверджувальні речення у Present Perfect Tense. Вправи.
He _____ (finish) training.
She _____ (score) twenty points in the match.
We _____ (watch) all the Champions League matches this season.
That’s amazing! She _____ (run) fifteen kilometers this morning!
She _____ (buy) some really nice rollerblades!
Oh, no! I _____ (lose) my money!
My mum _____ (write) shopping list. It’s on the kitchen table.
Dad, you _____ (eat) my biscuit!
I’m tired. I _____ (watch) three X-Files videos.
Hurry up! They _____ (start) the film!
Mary _____ (study) hard this year, so she ‘ ll pass her exams.
Oh no! She _____ (drop) the plate!
The garden is very green. It _____ (rain) a lot this month.
These are my favourite trousers. I _____ (have) them for five years.
Tom’s my best friend. I _____ (know) him for three years.
They _____ (live in Miami for two years.
Jo has earache. He _____ (have) since it 7 o’clock.
Brad _____ (live in Chicago since 1998.
____ (not clean) my football boots.
They _____ (not start) their meal.
I _____ (not do) my homework.
He _____ (not win) all his matches this year.
My brother and I _____ (not see) any films this week.
It’s my birthday party today. I _____ (not invite) many people.
He _____ (not wash) his hands. They’re very dirty.
Mum’s really bad. We _____ (not tidy) our room!
I can’t play with my friends this evening. I _____ (not finish) my homework.
I _____ (not visit) New York for three years.
Where’s Alison? We _____ (not see) her since yesterday.
Dad _____ (not take) a holiday since last August.
John _____ (not play) the violin since he was school.
Task 1
Vocabulary (словник) Ex.1 p.140 - преклади та вивчи слова.
Виконай завдання 1 на листку
Task 1
Task 5
Task 1
Task 2
Task 3
Task 1
Task 3
Task 1
Вивчи напам'ять слова:
Vocabulary (словник)
artwork - мистецька робота
exhibits - експонати
watercolours- акварель
the exposition - укспозиція
sculptures - скульптури
ceramics - кераміка
a plaster copy - гіпсова копія
Task 3
Task 4
Task 1
Ex.1 p.158
Прочитай та переклади діалог.
Task 2
Ex.2 p.159
Прочитай та обери правильний варіант пропущеного слова.
Task 3
Ex.3 p.159
Запиши у зошит правильно сформовані питальні речення та дай відповіді на них. Для цього пригадай правило будови питальних речень у Past Simple (1.Допоміжне дієслово даного часу, 2.Підмет, 3.Присудок без закінчення -ed та не змінюючи неправильне дієслово)
Task 4
Ex.4 p.159 Поставте речення у минулому неозначеному часі. Запишіть.
Task 1
Продивись відео та випиши у зошит назви свят. Переклади їх та вивчи.
Посилання на відеословник
Task 2
Ex.2 p.166
Склади міні-діалоги за зразком та запиши їх.
Task 3
Із листка на фото виконай впр.1 - усно
впр.2 - письмово
впр.4 - письмово
впр.5- усно
впр.6 - письмово
Перед виконанням впр.6 відкрий підручник на ст.209 та опрацюй правило Числівник. Зверни увагу на утворення порядкових числівників.
Task 1
Ex.1 p.169
Повтори словосполучення. Якщо раніше ти їх не знав - вивчи напам'ять.
make the dekorations, do the dusting, make a special dish, make postcards, do the shopping, make a birthday cake, do the cleaning, make tea.
Task 2
Ex.2 p.169
Прочитай та переклади декст. Визнач до якого свята відноситься кожна частина. Знайди та виділи у тексті, яких традицій дотримуються на цих святах?
Task 3
Правило використання прийменників in, on, at з обставинами часу.
on - ми використовуємо коли говоримо про дні тижня: on Monday, on Wednesday...
in - ми використовуємо із назвами місяців: in Aprile, in May...
at - ми використовуємо із словом "вихідні" - at the weekend.
Task 4
Для закріплення цього правила виконай письмово впр.5 на ст.171.
Task 4
Task 1
Ex.1 p.184
Повтори слова та словосполучення. Якщо раніше ти їх не знав - вивчи напам'ять.
Task 2
Ex.2 p.184
Назви англійсько. зображені предмети.
Task 3
Ex.4 p.185
Доповни речення запропонованими словами.
Task 4
Види запитань: Загальні питання - це питання, які починаються із допоміжного дієслова та потребують короткої відповіді Так або НІ. Будова такого питання: 1.Допоміжне дієслово тієї часової форми у якій запитується, 2. Підмет, 3. Присудок із потрібним закінченням, яке вимагає часова форма, 4. Другорядні члени речення.
Спеціальні запитання - це питання, які починаються із питальних слів (What, Where, Who, When, Why...) та потребують повної відповіді. Будова такого питання: 1. Питальне слово, 2.Допоміжне дієслово тієї часової форми у якій запитується, 3. Підмет, 4. Присудок із потрібним закінченням, яке вимагає часова форма, 5. Другорядні члени речення.
Task 5
Для практики у використання правила виконай впр.5 на ст.186.
Посилання на завдання 1
Посилання на завдання 2
Task 1
Ex.1 p.187
Повтори назви навчальних предметів. З'єднай назву із зображенням. Не знайомі для тебе слова вивчи напам'ять.
Task 2
Ex.2 p.187
Переглянь назви навчальних предметів у табличці. Пригадай їх переклад. Якщо є не знайомі слова - вивчи напам'ять. Скажи до якого навчального предмету відносяться наступні запитання?
Task 3
Ex.6 p.188
Доповни речення запропонованими словами.
Task 4
Ex.7 p.189
Перклади слова у табличці. Ви вже вчили ці слова. Тому, якщо є не знайомі - вивчи їх.
Task 5
Виконай впр.8 на ст.189. обери правильний варіант пропущеного слова із таблички. Запиши у зошит лише номер речення та обране слово.
Task 1
Ex.2 p.190
Прочитай та переклади словосполучення. Незнайомі - вивчи.
Task 2
Ex.3 p.190
Прочитай текст та відкрий дужки, ставляючи дієслова у теперішньому неозначеному часі.
Task 3
Ex.5 p.191
Вивчи напам'ять слова під малюнками.
Task 4
Ex.7 p.192
Прочитай текст та відкрий дужки вставляючи дієслова у потрібній часовій формі.
Task 1
Пройдiть за посиланням та виконайте перевiрочну роботу. Доступ до роботи буде вiдкритий до 15.05. Тривалiсть виконання 40 хвилин. Ви маєте лише одну можливiсть зайти та виконати завдання.
Task 2
Ex.5 p.194
Встав пропущенні питальні слова.
Task 3
Ex.2 p.195
Прочитайте про улюблені уроки дітей та виконайте впр.3 на ст.196
Task 4
Ex.6 p.197
Відкрийте дужки та поставте дієслова у потрібній часовій формі.
Task 2
Task 3
join.naurok.ua
9268850
посилання
join.naurok.ua
6933247
посилання
join.naurok.ua
Посилання на вiдео
1. Розвивати свої вміння у розповіді загальновідомих фактів про Україну та Державні символи України на англійській мові.
2. Вивчити назви Державних символів України на англійській мові.
3. Поповнити свій словниковий запас.
Task 1
Vocabulary (словник)
Ukraine - Україна
Ukrainian - Українець, українська мова
Motherland - Батьківщина
independent state - незалежна держава
soil - грунт
steppe - степ
The National Flag - Національний прапор
The National Coat Arms - Національний герб
The Trident - тризуб
The National Anthem - Національний Гімн
Task 2
Read and translate the text on p.129 Ex.2
Task 3
Write and complete the sentences (запиши, доповнюючи речення) Ex.3 p.129
Task 4
Read and translate the text on p.131 Ex.2
Task 5
Write answers for the questions (запиши, доповнюючи речення) Ex.3 p.132
19.03.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Україна - європейська держава. Розвиток граматичних навичок.
1. Розвивати свої вміння правильно вимовляти назви рачок та міст України на англійській мові.
2. Розвивати свої навички читання та перекладу.
3. Познайомитись із новою часовою формою Present Perfect.
Task 1
Ex.1 p.133
Прочитай назви річок, морів та гір України на англійській мові.
Task 2
Ex.2 p.133
Прочитай текст та знайди відповідне фото то відповідної частини тексту.
Task 3
Ex.3,4 p.134
Дай відповіді на запитання відповідно до прочитаного тексту.
Task 4
Present Perfect.
Теперішній доконаний час
1. Дія щойно відбулась. Тобто зараз закінчилась. Наприклад: Я щойно повернувся з магазину.
2. Дія, яка відбулась вминулому, але має наслідок в теперішньому часі. Нап-д: Я не можу знайти ключ. Я його загубив.
Прослухайте правило використання Теперіішнього доконаного часу та спробуємо попрактикуватись у його використанні.
Відео -пояснення 1
Відео-пяснення 2
Прослухайте правило використання Теперіішнього доконаного часу та спробуємо попрактикуватись у його використанні.
Відео -пояснення 1
Відео-пяснення 2
Приклади ствурджувальних речень:
- They have just finished their homework. – Вони щойно закінчили робити домашнє завдання.
- She has started playing football already. – Вона вже почала грати у футбол.
- Tom has done the work. – Том зробив цю роботу.
Приклади заперечних речень:
- They have not finished their homework yet. – Вони ще не закінчили свою домашню роботу.
- She hasn’t started playing football yet. – Вони ще не почали грати у футбол.
- Tom has not done the work. – Том не зробив роботу.
Приклади питальних речень:
- Have they just finished their homework? – Вони тільки що закінчили домашню роботу?
- Has she started playing football already? – Вона вже почала грати у футбол?
- Has Tom done the work? – Чи зробив Том цю роботу?
Ex.1 p.135
Знайди, напиши та вивчи три форми неправильних дієслів, котрі записані у вправі.
Спиши речення вставляючи пропущені допоміжні дієслова Теперішнього доконаного часу. Спробуй усно їх перекласти.
20.03.2020 П'ятниця
Тема сьогоднішнього уроку: Розвиток граматичних навичок.
Task 1Повправляйся у використані Теперішнього доконаного часу.
Посилання на завдання
Посилання на завдання 2
Посилання на завдання 3
Стверджувальні речення у Present Perfect Tense. Вправи.
Вправа 2. Поставте дієслова в дужках у Present Perfect.
Негативні речення у Present Perfect Simple. Вправи.
Вправа 3. Поставте дієслова в дужках у Present Perfect negative.
23.03.2020 Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Місце де я живу.
Тема сьогоднішнього уроку: Місце де я живу.
Завдання уроку:
1. Пригадати та вивчити нові слова пов'язані із темою Місто.
2. Вивчити граматичну структуру There is, There are.
3. Поповнити свій словниковий запас.
Task 1
Task 2
У підручнику виконай впр.2 ст.140. Тобі треба за зразком написати на якій вулиці знаходяться будівлі.
Ex.2 p.133
Task 3
У підручнику відкрий ст.141 та зверни увагу на правило. Тут ти побачиш дві граматичні структури There is, There are.
Отже, ці дві конструкції ми використовуємо тоді, коли хочемо сказати про місце знаходження предметів або осіб. Дані конструкції стоять на першому місці у реченні а обставина місця в кінці речення. При перекладі такі речення починаємо перекладати з кінця. There is - ми використовуємо тоді, коли говоримо про однину. There are - - ми використовуємо тоді, коли говоримо про множину.
Task 4
У підручнику виконай вправи 4 та 5 на ст.141 письмово, використовуючи попереднє правило. Зверни увагу на дужки. В них вказано стверджувальна форма буде чи заперечна.
26.03.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Моє рідне місто. Міські площі.
Завдання уроку:
1. Пригадати нові слова пов'язані із темою Місто.
2. Вдосконалювати навички читання та розуміння прочитаного.
3. Поповнити свій словниковий запас.
Task 1
Ex.1 p.142 переклади слова у табличці. Незнайомі слова вивчи напам'ять.
Task 2
Ex.2 p.143 - Прочитай речення та заверши їх словами із вправи 1 ст.143.
Task 3
Ex.3 p.143 - прочитай та переклади текст.
Ex.5 p.144 - заповни табличку згідно прочитаного тексту. У першій колонці вкажи назву міста, у другій- місце розташування, у третій - цікаві факти про нього.
Тask 4
Ex.2 p.146
Закріпи свої знання їз назв частин міста та виконай письмово вправу. Записуй личе цифру та літеру їз правильною відповіддю.
Task 5
Ex.4 p.146
Прочитай текст та знайди правильний варіант пропущеного слова у табличці. Перш ніж виконати цю вправу згадай правило використання допоміжних дієслів у теперішньому неозначенному, теперішньому тривалому, теперішньому доконаному та минулому неозначеному часах. Запиши номер пропущеного слова та свій обраний варіант.
27.03.2020 П'ятниця
Тема сьогоднішнього уроку: Площі найбільших міст України. Парки.
Завдання уроку:
1. Пригадати нові слова пов'язані із темою Місто.
2. Вдосконалювати навички читання та розуміння прочитаного.
3. Поповнити свій словниковий запас.
Task 1
Ex.4 p.148
Прочитай текст доповнюючи його пропущеними словами.
Task 2
Ex.5 p.149
За зразком прочитаного тексту у впр.4 та за пропонованими початками речень напиши про місто Запоріжжя.
Task 3
Ex.2 p.150
Прочитай текст доповнюючи його пропущеними словами.
Для перевірки розуміння прочитаного тексту виконай впр.3 та 4 на ст.150-151
Тask 4
Ex.5 p.151
Прочитай та переклади фрази. Незнайомі -вивчи напам'ять.
06.04.2020 Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Донецьк. Туристичні міста в Україні.
Завдання уроку:
1. Пригадати нові слова пов'язані із темою Місто.
2. Вдосконалювати навички читання та розуміння прочитаного.
3. Поповнити свій словниковий запас.
Task 1
Ex.2 p.152 Прочитай, переклади текст та добери назви до кожної частини тексту із запропонованих.
Task 2
Ex.3 p.153
Знайди у тексті відповіді та запиши у зошит.
Task 3
Ex.1 p.154
Прочитай діалог, переклади.
Для перевірки розуміння прочитаного тексту виконай впр.2 та 3 на ст.155 - письмово.
09.04.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Харків. Туристичні міста в Україні.
Завдання уроку:
1. Пригадати нові слова пов'язані із темою Місто.
2. Вдосконалювати навички читання та розуміння прочитаного.
3. Поповнити свій словниковий запас.
Task 1
Ex.1 p.156
artwork - мистецька робота
exhibits - експонати
watercolours- акварель
the exposition - укспозиція
sculptures - скульптури
Task 2
Ex.2 p.156
Пригадай правило використання Present Simple, Past Simple ст.211-212
Прочитай текст, відкриваючи дужки та постав дієслова у потрібній часовій формі.
Task 3
Ex.3 p.157
Прочитай та переклади діалог.
Task 4
Дай відповіді на запитання письмово.
10.04.2020 П'ятниця
Тема сьогоднішнього уроку: Севастополь. Туристичні міста в Україні.
Завдання уроку:
1. Пригадати нові слова пов'язані із темою Місто.
2. Вдосконалювати навички читання та розуміння прочитаного.
3. Поповнити свій словниковий запас. Ex.1 p.158
Прочитай та переклади діалог.
Task 2
Ex.2 p.159
Прочитай та обери правильний варіант пропущеного слова.
Task 3
Ex.3 p.159
Запиши у зошит правильно сформовані питальні речення та дай відповіді на них. Для цього пригадай правило будови питальних речень у Past Simple (1.Допоміжне дієслово даного часу, 2.Підмет, 3.Присудок без закінчення -ed та не змінюючи неправильне дієслово)
Task 4
13.04.2020 Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Свята та традиції
Завдання уроку:
1. Познайомитись із назвами свят.
2. Вдосконалювати навички читання та розуміння прочитаного.
3. Повторити правило утворення порядкових числівників. Продивись відео та випиши у зошит назви свят. Переклади їх та вивчи.
Посилання на відеословник
Ex.2 p.166
Склади міні-діалоги за зразком та запиши їх.
Task 3
Із листка на фото виконай впр.1 - усно
Перед виконанням впр.6 відкрий підручник на ст.209 та опрацюй правило Числівник. Зверни увагу на утворення порядкових числівників.
16.04.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Свята та традиції
Завдання уроку:
1. Познайомитись із назвами дій, котрі ми виконуємо на святах свят.
2. Вдосконалювати навички читання та розуміння прочитаного.
3. Познайомитись із правилом використання прийменників in, on, at з обставинами часу.Ex.1 p.169
Ex.2 p.169
Прочитай та переклади декст. Визнач до якого свята відноситься кожна частина. Знайди та виділи у тексті, яких традицій дотримуються на цих святах?
Task 3
Правило використання прийменників in, on, at з обставинами часу.
Для закріплення цього правила виконай письмово впр.5 на ст.171.
23.04.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Holidays in Britain
Тема сьогоднішнього уроку: Holidays in Britain
Task 1.
Прочитай текст впр.1 на ст.172 та дізнайся про традиції святкування у Британії.
Task 2.
Виконай впр. 2 ст.173. Напиши, чи відповідає твердження до прочитаного тексту?
Task 3.
Впр.3 ст.173 - доповни речення відповідно до прочитаного тексту.
Task 4
Впр.6 ст.174 - відкрий дужки, змінючи дієслова у потрібній часовій формі. Запиши утворені речення.
27.04.2020 Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Holidays in Britain
Тема сьогоднішнього уроку: Holidays in Britain
Task 1.
Прочитай текст впр.2 на ст.174
Task 2.
Виконай впр. 2 ст.175. Доповни речення відповідно до прочитаного тексту.
Task 3.
Впр.5 ст.175 - усно доповни речення пропущеними словами.
Впр.68ст.176 - відкрий дужки, змінючи дієслова у потрібній часовій формі. Запиши утворені речення.
30.04.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Holidays in Britain. Revision.
Тема сьогоднішнього уроку: Holidays in Britain. Revision.
Task 1.
Виконай письмово впр.1 на ст.179
Task 2.
Виконай впр. 3 ст.179. відкрий дужки та постав дієслово у Минулому неозначеному часі
Task 3. Впр.5 ст.180 - Доповни речення пропущеними словами. Скористайся запропонованими словами із таблички.
04.05.2020 Понеділок
Тема сьогоднішнього уроку: Шкільне життя
Доброго дня! Ми розпочинаємо вивчення нової теми "Шкільне життя"
Ex.1 p.184
Ex.2 p.184
Назви англійсько. зображені предмети.
Task 3
Ex.4 p.185
Доповни речення запропонованими словами.
Види запитань: Загальні питання - це питання, які починаються із допоміжного дієслова та потребують короткої відповіді Так або НІ. Будова такого питання: 1.Допоміжне дієслово тієї часової форми у якій запитується, 2. Підмет, 3. Присудок із потрібним закінченням, яке вимагає часова форма, 4. Другорядні члени речення.
Для практики у використання правила виконай впр.5 на ст.186.
07.05.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Шкільне життя
Пройди за посиланням та пригадай назви шкільних предметів і приладь.
Ex.1 p.187
Ex.2 p.187
Переглянь назви навчальних предметів у табличці. Пригадай їх переклад. Якщо є не знайомі слова - вивчи напам'ять. Скажи до якого навчального предмету відносяться наступні запитання?
Task 3
Ex.6 p.188
Доповни речення запропонованими словами.
Ex.7 p.189
Перклади слова у табличці. Ви вже вчили ці слова. Тому, якщо є не знайомі - вивчи їх.
Виконай впр.8 на ст.189. обери правильний варіант пропущеного слова із таблички. Запиши у зошит лише номер речення та обране слово.
08.05.2020 П'ятниця
Тема сьогоднішнього уроку: Шкільне житт
Ex.2 p.190
Ex.3 p.190
Прочитай текст та відкрий дужки, ставляючи дієслова у теперішньому неозначеному часі.
Task 3
Ex.5 p.191
Вивчи напам'ять слова під малюнками.
Ex.7 p.192
Прочитай текст та відкрий дужки вставляючи дієслова у потрібній часовій формі.
14.05.2020 Четвер
Тема сьогоднішнього уроку: Шкільне життя
посилання
join.naurok.ua
join.naurok.ua
Ex.5 p.194
Встав пропущенні питальні слова.
Ex.2 p.195
Прочитайте про улюблені уроки дітей та виконайте впр.3 на ст.196
Ex.6 p.197
Відкрийте дужки та поставте дієслова у потрібній часовій формі.
15.05.2020 П'ятниця
Тема сьогоднішнього уроку: Шкільне життя.
Task 1
Ex.1 p.200
Займенники: I- я, me - мені, my - моє. You - ти/ви, you - тобі/ вам, your - твій/ваш. He - він, him - йому, his - його. She - вона, her - їй, her - її. It - воно, it - йому/ їй (не живий предмет, тварина), its - його/ її. We - ми, us - нас, our - наше.They - вони, them -їх (запоросити їх - invite them), their - їх (їх кімната - their room). Прочитай речення доповнюючи їх пропущеними займенниками.
Task 2
Ex.2 p.200
Рокрий дужки, ставлячи дієслова у потрібній часовій формі.
Task 3
Ex.3 p.201
Постав речення у заперечній формі.
Тask 4
Повтори вивченні слова та граматичні правила з тем: "Місце де я живу", "Свята та традиції", "Шкільне життя". Підготуйся до контрольної роботи з письма.
18.05.2020 Понедiлок
Тема уроку: Контроль навичок письма за II семестр.
Тема уроку: Контроль навичок письма за II семестр.
21.05.2020 Четвер
Тема уроку: Контроль навичок читання за II семестр.
Шановнi учнi, для виконання контрольноi роботи вам необхiдно пройти за посиланням, ввести код та виконати тест. Доступ до контрольноi роботи дiйсний лише на один день та пройти його можна лише один раз! Тривалiсть виконання - 40 хвилин.
22. 05.2020 П'ятниця
Тема уроку: Контроль навичок аудiювання за II семестр.
Шановнi учнi, для виконання контрольноi роботи вам необхiдно пройти за посиланням, ввести код та виконати тест. Доступ до контрольноi роботи дiйсний лише на один день та пройти його можна лише один раз! Тривалiсть виконання - 40 хвилин.
25. 05.2020 Понедiлок
Тема уроку: Контроль навичок говорiння за II семестр.
Для виконання цього виду контролю - склади розповiдь про своэ улюблене свято. Розкажи, як ти та твоя родина готуэться до нього та особливостi святкування цього дня. Знiми на вiдео свою розповiдь до 26.05 та надiшли менi у Viber (Вайбер) за номером 0992031845.
Куда какие поставить предлоги?Не знал да еще и забыл.Напомните пожалуйста.
ОтветитьУдалить